Francesca Cerdà Mollà

francesca.cerda@upf.edu

Cursa el doctorat en Traducció i Ciències del Llenguatge a la Universitat Pompeu Fabra de Barcelona. És graduada en Traducció i Interpretació per aquesta institució (2016) i té un màster en Estudis de Traducció (2017), amb especialització en traducció i recepció literàries. Va obtenir una beca d’assistència a la docència que li va permetre formar-se com a docent a la Facultat de Traducció de la UPF alhora que cursava el màster. Actualment és becària predoctoral del Departament de Traducció i Ciències del Llenguatge, on imparteix seminaris de traducció de l’anglès al català, i de fonaments de la traducció. També treballa com a traductora i revisora de textos.

La seva tesi doctoral se centra en els models de llengua literària i les solucions de traducció en les traduccions al català de Joan Fuster i Enric Valor.